Selasa, 3 Mac 2009

4 mac 2009

Hari ini terlalu mengantuk aku rasakan.
Sudah beberapa hari rasa masih tidak cukup rehat. setelah terlalu ramai yang bertandang sabtu dan ahad lepas. Kalaulah waktu ini aku dapat tidur tanpa gangguan...alangkah nikmatnya.
Tak dapat di nafikan hati aku masih berdebar, suami ku rupanya masih tak dapat melupakan sisundal itu. Sakit hati tidak terkira lagi. Kalau aku punya c4 waktu ni, aku rasa macam nak letupkan je laki aku tu. Biar dia lenyap dari muka bumi ini. supaya aku tidak lagi susah2 fikiran memikir tentang hatinya. Dasar lelaki hidung belang. Pantang ada yang melayan, lekas saja naik perasan.
Sudah nya lupa tentang cinta agung kami (konon), lupa tentang janji yang termeteri sekian lama, lupa tentang cinta yang telah terbina sekian lama. Bodoh punya jantan. Hanya tahu mementingkan nafsu tanpa memikirkan dosa dan pahala. Yang hanya tahu menghalalkan cara dengan alasan matlamat menghalalkan cara. Menghalalkan yang terang dan nyata haram.
Alim konon, alim taik kucing adalah. Nak anak dan bini berhijab labuh tapi yang dicarik kenapa yang seksi?
Yang menggoda? Terlalu lemah iman yang diagungkan kononnya teguh dan kuat. Baru di uji sedikit kenapa terlalu lekas mengalah pada tuntutan nafsu. Selepas itu menggunakan agama untuk menghalalkan cara. Ah... lelaki terlalu tunduk pada tuntutan dunia, baru ada duit sikit dah rasa dunia ni mampu di beli.
Maaf setakat ini aku bukan orangnya untuk dibuat seperti barang mainan. Boleh, aku izinkan tapi bersyarat, kalau mahu aku memenuhi tuntutan nafsunya, penuhi dulu tuntutan nafsuku..
1..Penuhkan dulu akaun bank aku sebanyak rm 500 ribu cash thn 2008. dan seterusnya bertambah rm100 ribu lg sekiranya berkahwin pd thn yg lain.

Tiada ulasan: