Isnin, 2 Mac 2009

3 MAC 2009 (SELASA)

Hari ini dalam lipatan sejarah...
ada meting di wismatani putrajaya... pagi2 lagi aku dah bersiap sedia ke sana. Perjalanan dengan driver tiada masalah. Tapi apa yang memalukan... aku tersalah tarikh meting... meting yang sepatutnya 6 mac, aku tersalah tengok menjadi 3 mac.
Salah aku jugak sebab tak tengok betul2 bila bos kata semalam yang esok(hari ni) ada meting di putrajaya. Aku pun tak tengok tarikh sebab terlalu confident yang tarikh tu tiada kesilapan. Cuma baca isi2 penting dan terus tidak terlihatkan tarikh yang tercatat dalam surat tersebut...
Takpelah... semua orang ada kesilapan masing2... tiada orang yang benar2 sempurna di dunia ini, termasuk juga aku yang punya seribu satu kelemahan melebihi kelebihan yang aku miliki.
....

Tiada ulasan: