Rabu, 15 Julai 2009

16 julai 09

16 julai...tinggal beberapa hari saja lagi aku akan masuk kerja iaitu pada 28 julai 09..sudah 2 bulan meninggalkan ofis tak tau apa cerita terbaru di pejabat sekarang ni. kadang-kadang rasa seronok tinggal di rumah.. tp sekali sekala, rasa bosan datang menerpa..
kengkadang rasa tension dan tertekan, terlalu banyak yang aku fikirkan...
29 jun pukul 4 ptg, sundal menghantar mesej pada suamiku... "assalamualaikum w.b.t abg.. abg apa kabar?..camner kehidupan abg skrg?..akak dn anak2 camner?..
sakitnyer ati aku, ada ati lg dia nak menghntr msj pd suami ku yg pernah menggatal dgn dia dulu?..
aku tak tau apa yg deorg janji setlh tak berhubung selama sethn. kami bergaduh besar.. aku tak bole menerima sebarang alasan kenapa dan apa keperluannya dia bertanya kabar kepada suami ku.. yang aku tahu, dia cuma test market, mana tau, kalau untung sabut timbul boleh la memulakan semula perhubungan yang terputus selama setahun kot.. boleh la merasa lagi untuk di top up telefon, duit poket, hadiah, sara hidup sementara belum kerja bln nov nanti.
dah tak laku sangat agaknya betina tu. mungkin dah takde lelaki lain yang mahu membiayai hidupnya seperti suamiku membiayai hidupnya dulu.
suami aku saje yg bodoh hingga masuk dlm perangkapnyer...

Tiada ulasan: