Rabu, 8 Julai 2009

10 julai 2009

10 julai 09, adalah hari ke pantang yang ke 42. tinggal 2 hari lagi hari yang ke 44. sepatutnyer.. berpantang, penuh dengan param, pilis,...jamu dll..tp aku hny dpt buat beb hari yg awal. keadaan tdk mengizinkan aku utk terus bermanja2 dgan param, pilis, jamu & tungku....
melahirkan utk kelahiran yg ke 4 amat memeritkan, rasanya lebih rela mati dari menanggung kesakitan dan kepayahan yang bukan sedikit. melahirkan kali ini amat susah berbanding kelahiran yang sebelum ini, muda2han Allah memberikan ganjaran kepadaku dunia & akhirat.
AHMAD MURSYID QINAWI, memberikan aku sedikit penawar duka.. tapi dalam suka tiba2 ada pula duka yang menjelma..sundal yang sudah setahun tidak menghubungi suamiku tiba2 menghubungi suamiku memlalui sms pd 29 jun 4 ptg... setakat bertanya kabar tapi yg menyakitkan hati, dia bertanyakan kehidupan suami ku bagaimana sekarang?... dia seolah2 tidak percaya yg suamiku boleh hidup bahagia tanpa dia.. lalu bertanyakan tentang aku juga... konon mengambil berat ttg aku dan anak2ku. sedangkan sms ucapan selamat harijadi untukku thn lepas penuh dengan kutukan. konon menunjuk baik di dpn suamiku yg dia seorang yg prihatin..
aku masih belum mempercayai suamiku 120 % sejak kejadian ini,...mana mungkin aku percaya mereka tidak lagi saling menghubungi..entah2 mereka berjumpa di luar pengetahuan aku... ah..sakitnya kepalaku memikirkan hal2 seperti ini... suamiku yang dulu jujur dan setia berubah 120% setelah berjumpa dan bercinta dengan sundal ini. sudah pandai menipu, pandai mengauta... semata2 mengutamakan sisundal....
yang menjadi kepelekan aku, kenapa sisundal ini, masih lagi mengejar suamiku?...dah tak laku sgt ke dia hingga tidak ada org bujang yang dicarinya tapi masih mencari suamiku?

Tiada ulasan: